Wist je dat je de investeringsintervallen in de DCA-tool van Deltabadger kunt aanpassen? Ik heb dit onlangs geprobeerd en het helpt echt om mijn plan af te stemmen op mijn budget. Hoe gebruiken jullie deze functie?
2 opmerkingen
Like
2 opmerkingen
Het is niet meer mogelijk om opmerkingen te plaatsen bij deze post. Neem contact op met de website-eigenaar voor meer info.
De DCA crypto-functie van Deltabadger is inderdaad een geweldige manier om je investeringsstrategie af te stemmen op je persoonlijke situatie. Door de mogelijkheid om intervallen aan te passen, kan ik mijn investeringen consistent houden zonder dat het mijn budget te veel belast. Het biedt een rustige en gestructureerde manier om mijn crypto-investeringen te beheren.
De DCA crypto-functie van Deltabadger is inderdaad een geweldige manier om je investeringsstrategie af te stemmen op je persoonlijke situatie. Door de mogelijkheid om intervallen aan te passen, kan ik mijn investeringen consistent houden zonder dat het mijn budget te veel belast. Het biedt een rustige en gestructureerde manier om mijn crypto-investeringen te beheren.